torsdag 6. mai 2010







kjole: h&m
sko: zara
hatt: bikbok
denimskjorte: weekday
smykke: fashionology.nl


Hello cupcakes!

Nå er jeg hjemme fra event på Høyer Eger. Fikk med meg en herlig goodiebag med bl.a. solbriller fra The Local Firm (!!!), caps fra Marc by Marc Jacobs, hårprodukter og Elle. Marvellous... Det var også 30% på hele butikken, hvilket sucked for mitt vedkommende - jeg får ikke lønn før på mandag....

Når det er sagt var det egentlig ganske rart å være på "den andre siden" av et event hos Høyer. Da jeg jobbet der var jeg jo alltid på jobb under slike happenings. Jeg må innrømme at det var utrolig morsomt å være gjest! Fancy, fancy.

Nå er jeg hjemme igjen, og her, i politikerhjemmet, er det valgvake. Jeg prøver å henge med i svingene... Eller... Egentlig ikke. Jeg skal nemlig legge meg nå. Flere bilder fra kvelden kommer kanskje senere :)

Goodnight, peeps...

2 kommentarer:

  1. Så søtt antrekk. Jeg har en kjole som ligner veldig, men den er ikke fra H&M da. Den er fra en eller annen spansk klesskjede :-)

    SvarSlett

comment, please?