lørdag 8. mai 2010

more yesterday, and then there is tomorrow.



God stemning på Høyer igår.



Vakreste Viktoria knows how to wear Whyred in a feminin way!



Nathalie var kult antrukket som alltid!



Eva i fantastiske Wang-sko sammen med herlige, herlige Patrik! That guy REALLY know how to dress!




Hjemmelagde cupcakes med skikkelig amerikansk frosting! Yammy!

Akkurat nå burde jeg lagt meg for lenge siden, men jeg tror jeg begynner å bli så gammel at jeg får såkalt reisefeber dagen før jeg skal til det store utland- også kalt Italia! Jeg pakker, pakker ut igjen, ombestemmer meg på nytt og har ikke sjans til å huske hvordan 20 varmegrader føles mot huden ergo blir det vanskelig å finne ut av hva jeg trenger å ha med meg.

Jeg gleder meg stort til å dra på ferie. Foreldrene til Han Fine har kjøpt hus i Italia (ca. en time nord for Roma), og jeg er så heldig å bli invitert med av familien hans. Akkurat nå har jeg pakket 6 par sko... Jeg skal være borte i èn uke... Yes... I have issues.

Så akkurat nå ser jeg på gamle episoder av The O.C., tenker på hva slags kjøkkeninnredning jeg vil at Han Fine og jeg skal ha i den nye leiligheten, spiser et eple, og vurderer å ta ut ett par sko og noen kjoler fra kofferten. Igjen...

Gaaah... Pakking is a bitch!

Jeg tar med meg Leica & Mac på tur, men er usikker på internettilkobling, så mulig det blir stille fra meg til uken. Da skal dere til gjengjeld få en skikkelig fyldig update når jeg er tilbake i Oslo :)

Ciao, ciao!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

comment, please?