lørdag 1. mai 2010

polkadots & stylish people!















kjole og tubescarf: h&m
wedges: samsøe & samsøe
hatt: bikbok
veske: céline
cardigan: designers remix
moccajakke: whyred

Igår var jeg et utedyr. Jeg tok med meg Han Fine & Leica på Oslonights 2.0 - og SVA lansering. Møtte frøken Viktoria, Sigbjørn, Eva, Maria og masse andre folk. Jeg vet ikke helt jeg, hva jeg skal si altså... Begynner å mistenke at jeg er allergisk mot alkohol eller noe - ettersom jeg nesten kan virke intolerent etter kun to drinker og et glass vin.. Ordentlig uggen blir jeg. Det gjør meg visst til et kjipt menneske... kjipern...

Dagen idag har vært særdeles rolig. Jeg har slappet av i armkroken til Han Fine, bakt fylte horn & hatt besøk av Viktoria & Sigbjørn. God lørdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

comment, please?