tirsdag 13. juli 2010

Perfect makeup.

Idag ønsker jeg å hylle makeup-artister til Kate Bosworth ved denne anledningen. Jeg fant bildet på Google, så vet dessverre ikke helt når det er fra, men gosh er hun nydelig! Jeg synes Kate er en av de vakreste i hele Hollywood, og denne looken kler henne insanly bra. Når jeg får litt lengre hår skal jeg definitivt ta i bruk krølljernet igjen, riktignok blir ikke mitt fisketrådhår like englemykt som Kate sitt, but I'll give it my best... :)


Forresten - sorry at det ser litt rotete ut her om dagen - jeg driver og skifter font fra Georgia til Helvetica. Hold ut, det blir snart bra. 

4 kommentarer:

  1. Kate ser helt fantastisk ut. Så fresh og yndig!

    SvarSlett
  2. Hun er nydelig! Liker at hun har 2 forskjellige farger på øyene :)

    SvarSlett
  3. Ååå send meg gjerne link til leiligheten =)

    SvarSlett

comment, please?