søndag 6. juni 2010

Redecorating our home...

Oh, yeah... Vi er nå ett skritt videre mot det som skal bli Han Fine og mitt sitt nye hjem. Offesiell ferdigstilling er 15. juli! Det er iallefall da håndtverkerne skal være ferdig med sin jobb. I can't wait to see the result!

Pappa har vært så snill og vært sjåfør og personlig rådgiver (les: hva slags verktøy trenger vi, hvor mye maling, hva slags maling, hvordan bruke en sånn crazy thing av en sag osv..) for Han Fine og meg idag. Han gadd også å kjøre oss helt ut til Bærum for å hente et bord jeg fant på Finn.no. Det var gratis mot henting. Jeg digget bordet, massivt, mørkt, klassisk. Skal male det, men er utrolig fornøyd med mitt Finn-funn! Vi begynte også å male taket idag, just to get an impression på hvordan det vil bli. I love it!

Sånn... Nå skal jeg ikke mase mer om leiligheten ikveld. Og jeg lover, dette skal ikke bli en interiør-blogg bare fordi jeg for tiden er hobby-hus-stylist.


5 kommentarer:

  1. Jeg regner med at Han Derre ikke var til mye hjelp ved funn av verktøy og lignende?

    SvarSlett
  2. hahaha! Han Derre har faktisk vist en helt ny side av seg selv - oppussingslasse heter han, og han kan rive vegger, male, rive tak, sage, spikre og alt som trengs! surprised? ;)

    SvarSlett
  3. Det er du nødt til å ta opp på video Celine. Det er en sånn "tror det ikke før du får se det"-greie!

    SvarSlett
  4. jeg gleder meg til å komme på besøk i denne leiligheten altså, og jeg gleder meg også til å se hvordan oppussingen utarter seg!

    SvarSlett
  5. superstas med interiørblogg syns jeg da. Gleder meg til å se! Alt bra her, sommerferie.ji! Enn du?

    xxelen

    SvarSlett

comment, please?