fredag 28. mai 2010

A hidden treasure.

Ahhh... Lykke, sweet lykke. Igår tok Han Fine & jeg over leiligheten vår - nå er den virkelig vår. Det var en merkelig følelse å stå i en tom leilighet og kjenne på følelsen av at jeg herved kan kalle meg "huseier". Lykkerusen toppen seg etter en kort tur på Clas Ohlson for å kjøpe stige og et brekkjern. Taket i leiligheten har nemlig vært senket, og vi har vært spent på hva som skjuler seg over de stygge 60-tallsplatene. Jeg tror, eller vet, at jeg skrek litt når det originalet taket kom til syne igår. Fantastisk stukkatur og en diger rosett i begge stuene (den ene stuen skal gjøres om til kjøkken). Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Nå står det lange uker med oppussing foran oss. Jeg gru-gleder meg ettersom jeg har boende en liten Monica Geller inni meg som toppes av en tålmodigheten til en 5-åring. Samtidig blir det en helt ekstremt deilig følelse når vi endelig står i drømmeleiligheten vår, med rosa Nelliker på bordet. Ja, det er de første blomstene som skal få plass i den nye leiligheten. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg elsker dem. Imorgen er det jobbelørdag og IKEA på timeplanen. Looking forward too it. Og, etterpå skal jeg vise dere noe fantastisk du kan få kjøpt på Samsøe & Samsøe akkurat nå.




2 kommentarer:

  1. det er fantastisk, gleder meg til å komme og male :)

    SvarSlett
  2. for en lykke celine!!! hvor har dere kjøpt? Vi har akkurat kjøpt på Løkka, men overtar ikke før i september. Venter endel oppussing på oss også.. i motsetning til dere tror jeg ikke det venter noen hyggelige overraskelser under noen flater, på badet f.eks som skal totalrenoveres. Spennende, spennende...
    lykke til <3

    SvarSlett

comment, please?