fredag 28. mai 2010

Cowboys Bag

Igår kom det en spennende eske da jeg sto på jobb. Den var tung og innholdet hardere enn normalt. Opp av esken trakk jeg fantastisk kule vesker fra et merke som heter Cowboys Bag som nå er til salgs på Samsøe & Samsøe i Bogstadveien og på Steen & Strøm. Det har kun kommet ett eksemplar av hver veske, så dette er virkelig noe for de som setter originalitet høyt. Jeg fant min favoritt veldig raskt, så den fikk bli med meg hjem. Veskene er i røfft skinn og i mange varianter. I tillegg er de fleste av dem unisex. Her er noen eksempler. Prisvennlige er de også! De ligger på rett over tusenlappen, hvilket jeg synes er en snill pris i forhold til at det faktisk er skinn! Kom innom for å sikre deg en - og fort deg, for det finnes som sagt bare èn av hver. Ok, det må også nevnes at de er kulere og flere i virkeligheten ;)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

comment, please?