mandag 19. april 2010

romantisk skjørt & utålmodighet


skjørt: zara
jakke: oasis
cardigans: samsøe & samsøe og topshop
lue & strømpebukse: h&m
sko: en eller annen turistsjappe på gran canaria

God aften!

La meg bare innlede med å si at det å være på leilighetsjakt is a bitch! Spesielt når du heter Celine og er langt over gjennomsnittet utålmodig av natur. Det er også vanskelig når man ikke har alle pengene i verden, og har et ønske om å ikke bo seg i hjel. Er det nå tiden er inne for virkelig å bite tennene sammen, svelge masse kameler og ha skikkelig god tålmodighet? Jeg vet jo at det finnes hundevis av nordmenn som går på massevis av visninger, får hjertesorg og falske forhåpninger på leilighetsjakt, og jeg trodde jeg var innstilt på dette - at jeg hadde mer enn godt nok med is i magen. Det har vist seg å være ganske feil, egentlig. Jeg sitter igjen, mer utålmodig og irritert enn ever... I slike tilfeller hjelper det imidlertid å ha en Fin ved sin side. Det har jeg. Han Fine setter ned foten og ber meg om å slutte og sutre. Det skal jeg gjøre, akkurat NÅ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

comment, please?