søndag 18. april 2010

chloè fall-10











style.com

Ok, så er det kanskje ikke den mest spenstige kolleksjonen Hannah MacGibbon serverte for Chloè denne gangen, men gosh er den delikat! Fargepaljetten består av beigetoner, enkelt og greit - med bittesmå innslag av blått i form av en denimskjorte som skaper konrast i det ene antrekket. Denne kolleksjonen er uten tvil meget wearable, og jeg tror mange billigkjeder vil bli copycats denne høsten.

Lange "herrefrakker" i ull, sarte silkebluser mot blankt skinn kombinert med semskede- eller speilblanke skinnsko er stikkord sammen med ultrasmale belter, frynser, cowboy-sløyfer og strippede vesker. This collection is the definition of clean, and I love it. Det er noe Little House On The Prairie møter 70-tallet over måten MacGibbon mikser med stilarter og styling denne høsten. Komfort står høyt - omtrent samtlige plagg er loose-fitted, og med strikk nederst på de løse buksene skaper hun en leken feeling som møter strenge, klassiske turtle-necks. Livet skal være høyt, og skjørtelengden meget anstendig, nesten litt skolefrøken-aktig.

Jeg vet ikke med deg, men jeg synes denne kolleksjonen er dødsfin. Som sagt ikke den mest originale, men jeg merker at jeg får skikkelig lyst på en beige høst i 2010!

1 kommentar:

  1. i heart beige, silke&ull, høyt liv, 70 tallet og skolefrøken. synes dette er helt nydelig!

    SvarSlett

comment, please?