torsdag 29. april 2010

a list & some recommendations.


This is Coco o-neck, and she went home with me today to become my favourite summer sweat.


Jeg har bunad, men hvis jeg ikke hadde hatt det er dette kjolen jeg hadde hatt på meg 17. mai. Definitivt. Denne er også perfekt med noen røffe wedges og en skinnjakke over. I'm just saying... Henger og venter på deg på Samsøe & Samsøe.


Hvis du leter etter singleten med perfekt passform og i alle regnbuens farger vet du hvor du skal gå... Samsøe & Samsøe that is.


Jeg mistenker at denne skjorten er Han Fine's favoritt - han tar den på seg hver gang den akkurat er vasket. Jeg synes han er den fineste i hele verden.


Singletkjole & cardigan: Samsøe & Samsøe Hatt: Bikbok Clogs: DinSko Smykker: Fashionology.nl

God kveld!

Dette er status og oppsummering for dagen:

- Jeg har hørt på Kent med "Det finns inga ord" minst 20 ganger.
- Jeg har hatt medarbeidersamtale med sjefene mine.

- Jeg har spist på Olivia med Tina. Definitivt dagens høydepunkt.
- Jeg har kjøpt en gave til Han Fine.
- Jeg har pakket opp en herlig genser i tynn bomull på jobben som bærer navnet Coco o-neck.
- Jeg irriterer meg over folk som går og snakker til seg selv på gata. Ikke spør meg om hvorfor.
- Jeg gleder meg til å dra til Italia om 1 uke og 2 dager, til 17. mai og til vi skal flytte!!
- Jeg har vondt i hodet.
- Jeg har laget en liste over ting jeg mp gjøre på jobb imorgen.
- Jeg orker ikke engang begynne å irritere meg over folk som går inn på trikken før jeg rekker og gå av.

- Jeg tror jeg må gå å legge meg nå før denne listen blir kjedelig og lang.

1 kommentar:

comment, please?