onsdag 28. april 2010

I'm such a big spender!

Idag har jeg brukt så mye penger som jeg aldri har gjort før. Nei, det er ikke er Birkin-bag... Det er en leilighet!! Han Fine og jeg har vært på husjakt etter å ha levd på 35 kvm en god stund nå. Let's face it... It's too small for two people, hvorav én har et stort behov for et digert klesskap.

Vi fant det som kunne bli drømmeleiligheten vår på finn.no for litt siden, kanskje én uke...? Vi kom, vi så, vi la inn bud, og idag fikk vi beskjeden om at den er vår! Jeg elsker gamle bygårder og har endelig fått drømmen om doble fløydører til virkelighet. Når sant skal sies ser vi på en lang tid med oppussingsstøv idet vi flytter inn - vi skal flytte kjøkkenet, rive ned en vegg, male, se hvordan originaltaket ser ut, kjøpe møbler, diskutere valg av interiør og farger, invitere til pølser&pils for malingsstrøk osv!

Det er kanskje stress å pusse opp, men herregud så fornøyd jeg er! Nå får vi det jo akkurat som vi vil :) Bilder kommer om en god stund - altså når stormen etter oppussingen har lagt seg.


6 kommentarer:

  1. WOW, gratulerer! Stalkeren i meg så linken din fine hadde lagt ut på face, og jeg kan tenke meg at den leiligheten blir superfin etter oppussing.De doble fløydørene var faktisk det jeg likte best ved den, hehe.

    SvarSlett
  2. tusen takk, angeli :) det blir supermoro! spesielt hvis Han Fine kan legge fra seg politikern i seg og finne frem snekkeren for en periode ;) hehe... håper alt er bra med deg! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Så spennende! Den er sikkert kjempefin.

    SvarSlett
  4. Ååå grattis søte deg!!

    SvarSlett
  5. takk, takk! :) veldig fornøyd om dagen, altså!

    hanne: stranda til sommeren? ;)

    mia: kaffe snart? :)

    SvarSlett

comment, please?