mandag 2. august 2010

ufrivillig pause.

Shit. Hei. Lenge siden!
Det er sånt man normalt sier til mennesker man ikke har sett på lenge. Så fortsetter den småkjedelige og en smule kleine sjargongen; hva driver du med for tiden? Åja, trodde du fortsatt gjorde det. Ja, hva med været.. Typisk norsk sommer. Nei, jeg har det fint. Fortsatt samme gamle.

Bla, bla, bla....

Akkurat sånn hadde mine blogginnlegg blitt den siste uken dersom jeg hadde postet noe - et hav av svada fordi tankene mine er et helt annet sted. Leiligheten er endelig (nesten) ferdig, og jeg elsker resultatet! Igår følte jeg virkelig på at jeg har et nytt hjem - I unpacked my clothes!! De henger nå på rad og rekke, foreløpig ikke fargekoordinert slik de pleier, i det nye, store, digge skapet! Tomlene mine gjør vondt, og nesa mi er full av sånt byggestøv som det tar hundre år å vaske ut av leiligheten. Etter å ha levd uten fryser i ett halv år var det en ny verden å kunne ta i bruk det nye kombiskapet med isbitmaskin (brag, brag, brag), og putte inn en eske med Friskis, som senere på kvelden ble tatt ut igjen - tom...  I just can`t control myself...

Bilder kommer når jeg føler de kunne vært tatt ut av et interiørmagasin.

Er dere her fortsatt, lesere...? Hallo..? Der, ja...

Håper vi snakkes igjen snart. Kanskje over en kaffe? Ja, det hadde jo vært drithyggelig...

Ps: Jeg har nye sko. De er fra H&M og ganske vonde å gå med... Jeg gjør det uansett.

2 kommentarer:

comment, please?