tirsdag 6. juli 2010

It's still summer, and I love it!

Hei!

Nå sitter jeg og drikker rosèvin av kjøkkenglass - Han Fine har bursdag! Hurra, hurra!
Som vanlig beklager jeg lite aktivitet, kabelen til Leica har befunnet seg i en rosa Acne-pose blant flyttelasset, og jeg har vært et kjedelig menneske de siste dagene. Nå er jeg imidlertid på plass med nylakkede, røde negler - tilbake i Oslo.

Jeg var ute sammen med Han Fine og noen av hans beste venner her en kveld, og hadde på meg dette! Vad tycks? Har endelig fått hustlet til meg Tina's Marc by Marc- clutch, and I love it! Fargen er stunning!!





Jumpsuit & hatt: H&M
Cardigan: Fifth Avenue Shoe Repair
Sko: Zara
Clutch: Marc by Marc Jacobs
Smykke: Shoe Lounge

2 kommentarer:

  1. you looked great.. og kler vesken bedre enn meg... helt riktig at den har fått en ny mamma ;)
    gleder meg til torsdag <3 hils bursdagsbarnet!!

    T

    SvarSlett
  2. herlig du er! :) and, yes - I watch her like my own child... ;) Kaffe etterpå, middag på torsdag! ahh.. marvellous!

    SvarSlett

comment, please?