lørdag 19. juni 2010

Prinsessedrømmen.

Idag er altså dagen Kronprinsesse Victoria av Sverige får sin Daniel Westling i Storkyrkan i Stockholm. Jeg, og landets pensjonister, sitter klistret til skjermen og venter i spenning. Jeg synes nemlig det er noe utrolig vakkert over bryllup, og da spesielt de Kongelige - de har jo så fantastiske kjoler!

Det er Pär Engsheden som har fått æren av å designe Kronprinsessens brudekjole. Han designet også forlovelseskjolen hennes, samt en rekke Nobel-kjoler for både Kronprinsessen og Prinsesse Madeleine (bl.a. den omtalte "Baywatch-kjolen" Madeleine bar i 2002). Jeg gleder meg til å se hva han byr på idag!

Men, nå begynner sendingen, folkens. Vi snakkes! ;) 


3 kommentarer:

  1. Ah, den kjolen på bildet er SÅ nydelig.. Elsker fargen og alt.

    SvarSlett
  2. haha, cel, du er morsom. jeg syns du er veldig søt som følger så godt med, og håper det blir noen fine kjoler å se! selv må jeg innrømme jeg har gått lei for en stund siden, det toppet seg da pressen var i fistel over at haakon ikke fulgte mette marit ned den der landgangen. men det er vel pressens feil, ikke brudeparet eller bryllupet som sådan, hehe.

    SvarSlett
  3. maria: kjolen er helt amazing! really! :)

    anniken: hahaha! det toppet seg litt med landgangen, ja... men, mette-marit var særs fin i den kjolen. synes fokus burde ligget der fremfor at haakon var en normal mann i noen sekunder ;)

    SvarSlett

comment, please?