lørdag 19. juni 2010

Happy Go Lucky!

Det er noe helt eget når man skal pakke opp en ny dings fra Apple. Ikke bare er designet på selve dingsen flawless, men resten av innpakkningen er det også! Det er som å kjøpe seg en ny, fantastisk veske - som betjeningen pakker omhyggelig inn og fester silkebånd rundt før du tripper ut av butikken med en solid og glossy pose over armen. Sånn føles det, med unntak av at min kjære, nye MacBook Pro fikk seg en prøvelse på 37-bussen på vei hjem, med en livredd Celine om tviholdt om den i frykt for at noe skulle kibbe den. Kall meg skeptisk altså, men det står tross alt APPLE med store bokstaver på hele posen og jeg hadde høye hæler, ergo null problem for en rutinert tyv å verken skjønne hva som befinner seg i posen eller at jeg er et lett bytte. Det gikk heldigvis fint!

Noe annet som er genialt med Mac, det er at man ikke trenger noen degree i data for å klare å starte opp. Det er bare å putte inn strøm, and you're ready to go! I tillegg var QD (pappa) smart nok til å kjøpe med en ledning som gjør det enkelt for meg å ta med meg mitt gamle Mac-liv over på den nye herligheten i aluminium. Foreløpig skal jeg innrømme at jeg ikke har tatt den i bruk - den bruker jo særs lang tid på å flytte over fortiden, hvilket jeg foreløpig har vært for gira til å ta meg tid til. Først må Pro og jeg bli bestevenner. Og det er ikke vanskelig, for jeg elsker den allerede! :)

Helgen skal tilbringes som maler og på vaffel-kveld hos farmor imorgen. I tillegg håper jeg på sol, for jeg har skikkelig lyst på is!

Hva skal du denne helgen? Tell me about it?


Er ikke dette bildet fantastisk? Sol, kom til meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

comment, please?