tirsdag 22. juni 2010

Black//White

Hei flottinger!


Beklager at det skjer så lite her om dagen, det er rett og slett særs liten internettid på meg om dagen midt i flytting, jobb og andre happenings. Jeg skal nemlig ha èn ukes ferie f.o.m. fredag, så er litt å gjøre opp mot det. Da sier jeg "ship o'hoi" og legger kursen mot Bohus Län sammen med mamma, pappa & Han Fine. Yes, it's on a boat. Hun heter Vaxine og eies av parents. Det skal bli deilig med litt saltvann i håret nå, merker jeg. Håper bare sommerværet for alvor setter inn! 


Ellers kan jeg melde fra om at det lønner seg å ha øynene åpne om dagen - er du heldig, og beveger deg i bybildet, kan du få snappet til deg en flyer fra Samsøe & Samsøe som gir deg 30% på valgfri ytterjakke! Keep your eyes open...



Har på meg fangekjolen min idag. En amazing maxidress av en sak fra H&M. Jeg har virkelig kastet meg på maxidress-trenden denne sommeren - de er så fantastiske å gå i og skjuler mine foreløpig nokså bleke sommerben.

2 kommentarer:

  1. Herlig med ferie! :) Hold av en flott jakke til meg, så kan jeg komme oppom på torsdag for en fin jakke, og å levere neglelakken ;)
    Linda:)

    SvarSlett
  2. jippi! neglelakk settes stooor pris på! savnet deg på harestua igår. vi snakker at du gikk glipp av goooood mat! hehe...

    håper vi sees på torsdag da, kjære :) så finner vi en fin jakke til deg!

    SvarSlett

comment, please?