mandag 26. april 2010

fotohelt!















Alle bildene er tatt, og eies av Atle Richter Schie

Jeg har han allerede linket, og jeg har kjent han i fire år nå. Atle har lært meg det bittelille jeg kan om foto, og han elsker Leica'et mitt. Han har mange baller i lufta på en gang, og et stort hår som ligner litt på en vaskemopp. Skulle man tatt "style-bilder" av han hadde du kun sett jordfarger og svart. Atle er et av de mest tålmodige menneskene jeg vet om, og (uheldigvis for han) er han den jeg ofte går til ved tekniske problemer på Mac'en min, maser på når jeg er full, vil at skal ta bilder av meg hvor jeg ser pen ut, eller vil lære meg basiskunnskapene innenfor Photoshop for ente gang.

Han driver et reklamebyrå (som jeg tidligere drev sammen med han), hører på elektronika, og tar fantastiske bilder. Fantastiske bilder som jeg ville dele med dere, ergo denne posten.

hit for å se mer.

Ps: Glad i deg, Atle. xoxo ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

comment, please?